Pyyhin muistoistani tunteet ja odotan taas huomista.

Elän elämää valheellisella motiivilla.

Pelkään hävitä, en voi voittaa itseäni.

Todellisuus pelottaa minua.

Pelkään, pelkään, pelkään, pelkään, pelkään, pelkään.

Haluankuollahaluankuollahaluankuollahaluankuollahaluankuolla.

Ei minulle ole mitään syytä elää.

Voisin hymyillä yhä,

voisin elää vielä taas huomiseen,

mutta jokin sanoo minulle,

...että se on kaikki valhetta.

Anteeksi,

olen pahoillani,

voisin sanoa sen vaikka sata kertaa,

mutta sitäkin joutuisin pyytämään anteeksi.

Kaikki maailmassa on olemassa vain ahdistaakseen minut nurkkaan.

Sinäkin.

En voi voittaa itseäni,

envoivoittaaenvoivoittaaenvoivoittaaenvoivoittaa.

En ikinäikinäikinäikinäikinäikinäikinäikinäeikinäikinäikinä.

Ei ole mitään todellisuutta, se olen minä itse.

Minun piti voittaa se, mitä minä nyt teen?

Pelkään itseäni, pelkään itseäni, en voi voittaa.