Katsoin sitten miten tahansa,

minä en halua tätä elämää.

Mutta vaikka kuinka itkisin, se ei auta mitään.

En edes ansaitsisi itkeä, koska tämä on minun syytäni.

Koska en osaa sanoa mitä ajattelen, en voi muuttaa mitään.

Se että asetan ylpeyteni kaiken muun edelle, on oma päätökseni.

Vaikka se tarkoittaisi sitä, että se lopulta tulee ajamaan minut kuolemaan.

Mutta tiedäthän,

elämä on sellaista miksi sen itse tekee, eikö niin?

Jos tämä on se mitä minä olen tehnyt,

Jos tämä on se mitä minä ansaitsen,

Jos tämä on se mitä olen itse aiheuttanut,

ei minulla ole oikeutta valittaa.

Mutta kuule, vaikka kuinka yritän,

vaikka kuinka ponnistelen,

ja vaikka kuinka kamppailen,

ei mikään,

ei yhtikäs mikään ole muuttunut.

Mutta jos se johtuu siitä etten vain osaa,

jos se johtuu siitä etten tiedä kuinka minun pitäisi elää,

minä ansaitsen sen kaiken.