Tietokone sammuu,

Ja minä olen taas yksin.

Hyvästelen sinut asemalla,

Ja minä olen taas yksin.

Ystävät tukkivat tiemme,

Ja me olemme edelleen yksin.

Suutelemme muiden takana,

Ja olen hetken osa sinua.

Kun kello on paljon ja minun täytyy lähteä kotiin,

sulkeudun oveni taakse pimeään,

Koska olen taas yksin, niin kuin sinäkin,

Joka hautaat pääsi tyynyn alle, odottaen huomista.

Ehkä huomenna voin taas halata sinua tiukasti.

Niin että sydämmemme olisivat mahdollisimman lähellä toisiaan.

Ja suudella sinua kunnes unohdan missä kohtaa raja kulkee.

Kunnes unohdan mikä kohta on osa minua, ja mikä osa sinua.

Kunnes minä en ole enää minä, etkä sinä ole enää sinä.

Haluan hukkua sinuun,

ajattelin niin jo kauan ennen kuin sinä sanoit hukuttavasi minut rakkauteen.

Olen jopa ylpeä siitä kuinka paljon tuskaa minä kestän sinun vuoksesi.