Harmaa päivä

Sateen tuoksuinen ilma

Kuivat huulet

Siipisormus sormessa

Taas pitkästä aikaa

Mutta aina sama hattu päässä

Josta minut tunnetaan

Odotan bussia

Yrittäen muuttua

Miettien kuinka minun pitäisi muuttua

Miettien liikaa

Istun jo bussissa

Huomaamattani

Kuullen kovaäänistä juoruilua

Vanhusten höpötystä

En osaa oikein ajatella siitä mitään

En halua ajatella siitä mitään

En halua ajatella ollenkaan

Koska siitä ei seuraa koskaan mitään hyvää

Ei minulle

Bussi lähtee kouluun

Jossa näen rakkaani

Minulle tulee vain ikävämpi häntä

Kun näen hänet ja muistan taas kuinka paljon häntä rakastan

Mutta en on olla hänessä kiinni silloin

Kun ihmiset näkevät meidät

Olen varmasti ärsyttävä, rasittava,

kaikkea mahdollista pahaa mitä ikinä keksinkään

Mutta koko maailma saisi vihata minua

Kunhan minulla vain olisi hänet

Mutta en saa ajatella niin

Pian ikävöin häntä silloinkin kun olen hänen kanssaan

Koska en mitenkään voi piiloutua hänen sydämeensä

ja olla siellä ikuisesti.