minä itken taas

itken itken itken taas

se sattuu sattuu sattuu

sydämeen sattuu

ja haluaisin räjähtää

enkö muka ole itkenyt jo tarpeeksi?

olen niin surullinen

se sattuu

enkä tiedä mitä haluaisin

haluaisinko olla iloinen ja lakata suremasta?

vai itkeä niin paljon että sydämeni kuihtuu?

koska jälkimmäinen voisi päästää minut tästä

eikä tämä toistuisi enää koskaan

jos pyyhkisin kyyneleeni ja hukkuisin sinuun,

olisin hetken maailman onnellisin ihminen

kun taas seuraavana päivänä jokin sinussa repisi minut kappaleiksi

niin pieniksi ettet huomaa minua enää

ajatus siitä että menen rikki näin pienestä on sietämätön

sehän tarkoittaa sitä että tämä sattuu näin kovasti monta kertaa

nyt minä itken

itken niin paljon että silmäni kuivuvat

ja kyyneleeni kasvattavat kukkia

tähän kuihtuneeseen ruumiiseen joka hajoaa mullaksi

sillä ole kiltti, jarno,

älä jätä minua yksin.