Korvani kuulivat kuinka sanoit, etten saisi olla riippuvainen sinusta.

Korvani kuulivat kuinka sanoit, etten saisi toistaa rakastavani sinua.

Korvani kuulivat kuinka sanoit, että ollaan joskus erillämme.

Korvani kuulivat kuinka sanoit, että joskus kaverisi ovat minua tärkeämpiä.

Korvani kuulivat kuinka sanoit, ettei minun seurani niin ihmeellistä ole.

Korvani kuulivat kuinka sanoit, etten minä jäkätä, ja sitten valitit että jankutan.

Korvani kuulivat kuinka sanoit, että minä esitän tekopyhästi.

Korvani kuulivat kuinka sanoit, etten saisi ottaa kaikkea henkilökohtaisesti.

Mutta ei se ollut niin.

Sinä et sanonut näin näitä sanoja,

sinä et ehkä sanonut näitä lauseita ollenkaan,

mutta näin minä aivoissani kuulin sinun sanovan minulle.

Ja kun sanoit kauneimmat asian mitä olen ikinä elämässäni kuullut,

"Sä olet sellanen ihminen, jonka kanssa mä voisin viettää koko loppuelämäni",

se sattui niin kovaa sydämmeeni,

että halusin kuolla heti paikalla siihen silmiesi eteen.