Olen sinä. Olen rakkaasi. Olen vihollisesi. Olen isäsi ja äitisi. Olen sininen ja punainen. Olen päivä ja yö. Olen hiljaisuus. Olen melu. Olen paha. Olen kaikki hyvä. Olen palava kuu ja kuihtuva aurinko. Olen kaikki tähdet. Olen toinen toiseni ja itse itseni vierellä. Olen kaikkialla. Minä olen kaikki. Olen valot ja varjot ja linnut ja autot. Olen rakkaus. Olen suudelma. Olen uni ja todellisuus. Et voi koskettaa minua, mutta kosketat silti. Olen onni. Olen epätoivo. Olen kenkäsi. Olen hyvästit.

Olen aamu olen taivas olen valas olen tyhjyys. Olen kaikki edessäsi ja takanasi. Olen eilisesi ja huomisesi. Olen myös se joka ei ollut sinä eilen. Olen kahvikuppi maitotölkki olen lävitsesi virtaava sähkö. Olen sata askelta ja epätoivo. Olen iloinen suru. Olen itkevä lapsi. Olen psykoosi. Olen nikotiiniton yskänlääke. Olen sääli. Olen se joka nauraa ja se jolle nauretaan. Olen se joka nauraa itselleen ja se nauru jonka nauran. Olen lumpeenkukka. Olen myöhässä oleva ikuisuus. Olen kauneus ja rumuutesi ruumiillistuma. Olen se jolle annat anteeksi.