Minä inhoan sinua ja inhoan sinua ja inhoan sinua ja inhoan sinua

Inhoan kaikkia noita pieniä virheitä ajatustavassasi ja maailmassasi

Haluaisin kuolla koska et ole pyhimys

Haluaisin kuolla koska et ole virheetön ja täydellinen

Haluaisin kuolla silloinkin jos olisit täydellinen koska silloin tuntisin syyllisyyttä kaikesta

Inhoan sitä että tuhoat itsesi nauramalla ja olemalla onnellinen tekemällä vääriä asioita

Miellän sinut pahaksi ja ilkeäksi ja huonoksi ihmiseksi

Siinä missä muut näkevät sinut ihanneihmisenä josta kaikkien pitäisi ottaa mallia

Minä inhoan sitä ettet tiedä mitä haluat

Minä inhoan sinua koska teet vääriä valintoja

Minä inhoan sinua siksi koska hyväksyt ja kiellät vääriä asioita

Minä inhoan sinua siksi koska hylkäät itsesi näyttääksesi muiden silmissä paremmalta

Minä inhoan sinua siksi koska et osaa elää elämääsi omana itsenäsi

Koska hukkaat oman minuutesi muiden ihmisten takia