Kuule poika mä haluaisin eroon susta

Susta ja sun söpöstä hymystä

Mä haluaisin olla mielummin tyhjä ja yksin

Kuin epävarma ja rakastettu

Mä haluaisin mielummin itkeä hiljaa nurkassa

Kun tulla sun rakastamaksi ja koko maailman hylkäämäksi

Mä haluan mun elämään jotain muuta kuin sut

Mut sun takia mikään muu ei enää tunnu hyvältä

Mikään ei enää kelpaa sen jälkeen kun sä oot rakastanu mua

Mut voi kulta kuinka kateellinen mä olenkaan

Kateellinen ja vihainen ja mustasukkainen ja itsetuhoinen

Sä et tiedä kuinka onnellisesta mä pystyn putoamaan

Siihen kaikkein synkinpään mustaan

Mä haluan ajatella susta pahaa koska sä et ole pyhimys

Enkä siedä sitä kun sua kehutaan koska mä tiedän että mä olen pyhimys

Mä olen itsekäs pyhimys. Ja ahne. Mä tiedän sen.

Mä tiedän myös mitä sä olet vaikka sä kuinka hymyilet viattomasti

Sä oot se kaikki mitä mä inhoan mutta sä rakastat mua ja mä rakastan sua

Ja mua helpottaa se että sä ymmärrät kun mä puhun

Ja kun sä sanot että susta on tullu parempi ihminen mun takia

Mut niinä hetkinä kun sä syytät mua siitä mä ajattelen että sun pitäis kadota

Että mun ei olis ikinä pitäny rakastua suhun

Vaikka sä pelastit mun hengen sä pilasit mun elämän

Ennemminkin sä tuhosit koko maailman kun sä estät mua pelastamasta sitä

Siltä musta tuntuu

Koska mä oon kyllästynyt siihen onnellisuuteen sun kanssa

Ja mä tunnen joka kerta jotain niin kamalaa mun sydämessä kun asiat ei ole hyvin

Sä oot rikkonu mut, sä oot hemmotellu mut pilalle tekemällä mut onnelliseks

Sä annoit aivan liikaa rakkautta jollekin sellaiselle joka ei ollut siihen tottunut

Mä inhoan sua koska mä rakastan sua liikaa ja mä haluan tästä tunteesta eroon

Mä haluun vaan kävellä sun ohi enkä rakastaa enkä vihata sua

Mä haluut et sä oot mulle vaan joku toinen ihminen