Sä oot mun kultarakas

Sä oot kaikkein tärkein

Sä oot hyvä ihminen

Ehkä mä muutan sua

Mut sillä ei oo väliä koska se ei oo mun motiivi

Se vaan tapahtuu ja mustakin tulee parempi ihminen

Musta tuntuu että jos mä kohtelen sua hyvin ja rakastan su paljon susta tulee hyvä ihminen

Musta tuntuu että sellainen ihminen joka kasvaa rakkaudessa ei voi olla paha

Joten jos mä pitelen sua niin lämpimässä kuin mahdollista, niin kaikki on hyvin

Mä haluun olla sun kanssa niin täynnä rakkautta että me loistetaan erilaista valoa kuin muut

Mä haluun tehdä meistä kaikkein vahvimpia ja onnellisimpia koko maailmassa

Ehkä niin onnellisia että me voidaan tehdä muita ihmisiä onnellisiksi

Mä haluan että jos sä koet vääryyttä, mä voisin korvata sen niin paljolla onnella,

Ettei sua edes haittaisi jos joku kohtelee sua kaltoin