Mä meen nyt nukkumaan ja näen hyviä unia teistä

Hyviä unia teistä, mitä tahansa

Hyviä unia asioista, joita ei tapahdu

Unia siitä, kuinka te otatte mut kiinni, kun mä putoan

Unia jossa te katsotte muhun ja mä katson teihin

Kun mä ajattelen onnellisuutta, mun jalat tuntuu heikoilta

Mä annan itseni kuvitella mitä tahansa onnellista,

koska mä tiedän ettei niitä oikeasti tapahdu

Mä haluan nähdä unia

Täydellisistä tarinoista

Täydellisistä juonenkäänteistä ja täydellisistä lopuista

Tuska ja epävarmuuskin voi tehdä minut onnelliseksiydä

Mun sydän on kasvanut valtavaksi ja se leijuu ruumiini ulkopuolella

Se odottaa että mä menen nukkumaan

Se tietää että mä näen hyviä unia tänäänkin

Ja mun sydän kasvaa entisestään

Tää onni tekee mut surulliseksi, 

niin onnelliseksi, etten haluaisi tuntea tätä

Tämä loppuu varmaan pian, eikö?