Mä tiesin alusta pitäen et sä oot vaarallinen mulle

Mä ihastuin niin nopeesti sun luonteeseen et lukitsin heti ne pienet tunteen rippeet pois

Mä tiesin heti alusta et sä oot just sellanen ihminen jota mun sydän havittelee niin kovaa ettei se kestä

Mä olin niin ylpee et mä sain susta kaverin, mä olin myös ylpee että mä pystyin olemaan sun kanssa normaalisti

Mut siinä vaiheessa, kun sä pistit käden mun suulle, just sillä hetkellä

Mä tiesin etten mä voi enää pysäyttää sitä

Mä hymyilin kuvalle mutta hiki kohos mun sydämeni kammioihin

Sen päivän jälkeen susta tuli jotenki oudon läheinen mulle ja vannoin meidän ystävyytemme nimeen

Mut miten kävikään; sä halusit tulla tänne tappaa aikaa

Mä olin ihan saatanan onnellinen

Mulla oli ihan saatanan hauskaa ja varmasti sullakin

Mut tää tunnen, tää surullinen tunne, tää epätoivo

Se hiipii mun sydämeen ja sanoo ikäviä asioita, sitä että sä et tykkää musta

Sitä samaa, samaa vanhaa, sitä ettei kukaan tykkää musta, sitä että kaikki inhoo mua

Ja nyt mä kuolen

Mä kuolen taas

Mä haluun oikeesti muuttua

Mä haluun olla joku muu

Ole kiltti ja muutu