Mä oon syntinen en ole mä oon onnellinen liian onnellinen

Miten mä pääsen eroon tästä tunteesta haluanko mä eroon tästä tunteesta ehkä minun pitää tuntea tätä tunnetta

Ehkä tämä voi muuttaa minua ehkä minusta tulee jotakin, ehkä pystyn asioihin

Mutta voi ei ei ei ei en kai ole haitaksi kenellekään?

Kai sinä rakastat minua yhtä paljon kuin minä rakastan sinua ja voin luottaa siihen kuinka naurat joka kerta kun avaan tyhmän suuni ja minä nauran joka kerta kun sinä vastaavasti avaat suusi?

Olen iloinen niin iloinen iloinen en ehkä tiedä pääsenkö mä pois tästä enää

Mä pyörin ympäri ämpäri enkä tiedä milloin tämä loppuu, loppuuko se ja pitääkö minun tehdä jotakin

Mä pyörin mäkeä alas tynnyrissä ja se sattuu mutta minulla on hauskaa koska tämä oli meidän juttu meidän idea ja mä tiedän et sä tunnet mun tuskan kun mä kolhin päätäni tynnyrin reunoihin

Onko tää väärin onko tää oikein onko tää liian oikein, liian oikein mulle?

Oonko mä vielä roskaa vai muutunko mä vielä, oonko mä roskaa vai onko musta tullut jotain?

Ehkä jos me vielä kolhitaan mua

Niin ehkä kenties voisi olla jopa mahdollista kai että jostain minunlaisestani

Näkymättömästä voisi tulla jotain näkyvää