Jos tää on se loppu, jonka mä näen

Jos tää on se ratkaisu, mihin mä päädyn

Jos tää on oikeesti se mun valinta, joka pitää

Niin mä nauran. Mä nauran

Jasmin sä oot ihan saatanallinen nolo ja heikko ja typerä sä oot roskaa, sä oot niin vitunmoista roskaa et sä tapatat ittes jokasessa vaikeassa tilanteessa, sä oot niin surkeeta ja hävettävää et sä välität jokaisesta ihmisestä enemmän kuin ne susta, sä tiiät kyllä, sä tiiät kyllä, mäkin tiiän kyllä, mä annan anteeks. Mä annan kaiken sussa anteeks. Mä annan kaiken sussa anteeks paitsi sen, et sä saatana nappaat lääkkeet ja nappaat röökit ja holit ja kynät ja veitset ja kynttilät ja

neulat kynnet sahat teet nappulat väkivallat huudot kivut nimittelyt sä otat kaiken vastaan, sul on joku tosi paha ongelma enkä mä oo koskaan osannu sanoa että ootko sä oikeesti marttyyri vai masokisti vai mikä ongelma sulla on, alemmuuskompleksi, tottumus, turta kivunsietokyky vai mikä helvetti ja onko sillä jotain tekemistä sun kuolemanhalun kanssa vai ei. Oletko sä saatanan haades tai piru tai shinigami vai mikä helvetti sä oot, jälleensyntynyt kuolema joka pääty vähän väärään paikkaan, mut kuule; jälleensyntyneen kuolemankin pitää kuolla kerran että voi palata takaisin sinne minne kuuluukiin. Ehkä sä kuulutkin sinne saatanan helvettiis mistä oot höpissy koko elämäs ajan.