Mä jään kiinni siitä että mä itken koulussa

Mä jään kiinni siitä että mä vahingoitin itseäni koulussa

Ope vie mut huoneeseen eikä päästä mua ulos

Mä yritän esittää parhaan hymyni, parhaan puheeni ja parhaimmat selitykseni;

Mutta nyt mä en voi

Nyt kaikki on liikaa enkä mä kestä, en ole kestänyt pitkään aikaan,

Mutta tuntuu kuin olisin ylittänyt taas yhä uudemman rajan

Ope kattoo mua ja vie mut terkkarille, sitten psykologille

Ne piirittää mua, mut mä oon jo vähän vahvempi; musta kuuluu ääni

Ne uhkailee soittavansa numeroihin, jos en kerro mitä on tapahtunut

Mä kerron

Mä kerron liikaa; sellaisia typeriä asioita joista vain minä itkisin

Mä en kerro mun itsemurha-ajatuksista, mä houkuttelen ne päästämään mut pois

 

 

MÄ ITKEN MÄ ITKEN MÄ ITKEN MÄ OLEN PELKURI MUSSA EI OLE MITÄÄN

MUSSA EI OLE MITÄÄN HYVÄÄ EIKÄ PAHAA MÄ OLEN HÄPEÄLLINEN ROSKA

MÄ TOIVON ET JOKU LÖIS MUA, MÄ OLEN TEHNYT VÄÄRIN

MÄ TOIVON ETTÄ JOKU HUUTAIS MULLE, NIIN ETTÄ VOISIN ITKEÄ TAAS

MÄ HALUUN KUOLEMAN, NOPEA KUOLEMAN, MÄ HALUAN MENNÄ RIKKI

MÄ HALUAN KIPUA KIPUA KIPUA JA LAKATA OLEMASTA

MÄ HALUAN LAKATA OLEMASTA

MÄ HALUAN LAKATA OLEMASTA

MÄ VIHAAN ITSEÄNI NIIN

MÄ SATUTAN ITSEÄNI NIIN

MÄ SATUTAN

SATUTAN

SATUTAN ITSEÄNI

VIHAAN ITSEÄNI NIIN

NIIN

NIIN

 

 

Ihmiset puhuu mulle, chatit aukeilee tyhjästä mun facebookiin

Ne puhuu asioista, turhista asioista, ne puhuu koulusta ja peruukeista ja meemeistä

Mä yritän nauraa itteni ulos mut mä en pysty. Ne vastaa aina takaisin

Ne puhuu ja puhuu ja puhuu ja mä katson lasittuneena pöydän reunaan

Ne puhuu ja puhuu ja puhuu ja mä mainitsen yhdelle haluavani kuolla

Se itkee emojein ja lähtee sitten. Lähtee. Lähtee. Mäkin haluan lähteä. Lähteä kokonaan.

Huomenna se on ihan varmasti jo unohtanut, mitä sanoin.

Mä katon taas pöydän reunaan. Reunaan. Reunaan. Tapa mut.

Chatit hyppii, ne hyppii, avautuu mun silmien eteen tekstinä, kirjoina.

Mitä mä luen Harry Potteria, Yanagiharaa, Hyvöstä, Punpunia

Tappakaa mut.

Chatit hyppii ja mä vastaan. Mä valehtelen. Kukaan ei tarvitse surullista ystävää.

Kukaan ei tarvitse mua jos en osaa olla iloinen. Hautaudun itseeni. Hautaudun.

Mä otan napin lääkettä, se ei oo tarkotettu mulle, mut mä yritän kadota.

Mä ehkä katoan. Ehkä edes osa musta katoaa.

Jos mä saan vähänkin mun tajuntaa pois; mä olen tyytyväinen.