Mä avaan chatin ja mä pistän sen kiinni

Mä avaan toisen chatin ja mä pistän sen kiinni

Mä katson kelloa

Mä katson nimiä

Mä katson ihmisiä jotka välittää musta

Onko niitä?

Tää tunne kasvaa kovemmaksi

Mä avaan Lävärin chatin ja tuijotan tyhjää kenttää

Mä en tiedä miten mä sanon tän

Mä en tiedä pitäisikö mun sanoa sitä

Mä pistän Lävärin chatin kiinni

Mä kuolen ehkä taas kohta. Tälle tunteelle

Mut mä rakastan kaikkia niin paljon etten mä voi vaivata niitä

En mä voi vaikka Lävärikin sanoi että voin

Läväri sanoi, että mun pitää. Mut mä en voi

Mä itse inhoan olla se joka huolehtii, mä en jaksa holhota, mä en halua olla vastuussa, mä en pelasta aina kun itketään

Siksi mä välillä en avaa Lävärin chattia joka huutaa

Kuka tahansa saa inhota mua siitä, mut mä en aio tehä samaa

Ei vaikka mä murtuisin ja hyppäisin katolta ja se lopulta maksaisi henkeni

Haha