Anna minun nojata sinuun näin vielä pienen hetken.

Haluaisin sulkea silmäni ja teeskennellä voivani olla näin ikuisuuden.

Painaessasi lämpöä hehkuvan kätesi oman käteni ympärille,

äkkiä niin raskas sydämeni

tuntuu yhtäkkiä höyhenen kevyeltä.

Haluan olla tässä, niin paljon,

yhtäkkiä koko maailmassani olet vain sinä.

Anna minun painaa pääni sinua vasten,

anna minun kiertää käteni ympärillesi,

anna minun pörröttää hiuksiasi,

anna minun suudella korviasi,

anna minun painaa huuleni vasten omiasi,

niin että unohdan missä rajaa kulkee,

missä kohtaa minä lopun ja sinä alat.

Anna anteeksi, olen vain niin rakkaudeton,

olen vasta irtautunut pimeydestä.

Haluan olla tässä näin,

mutta ei, älä puhu minulle rakkaudesta,

inhoan sitä, en ymmärrä sitä,

en halua kuulla väritettyjä tarinoita siitä,

miten kaikkien ihmisten pitäisi tulla onnellisiksi.

En halua kuulua sinulle,

sinun ei tarvitse kuulua minulle,

mutta juuri nyt vain haluan olla tässä.

Jos rakkaus tarkoittaa sitä,

että olemme sidoksissa toisiimme, 

niin sitten en rakasta sinua.

Mutta anna minun olla tässä näin,

vielä vähän aikaa.