Vitun pervo

Älä koske muhun

Mua inhottaa ajatus

Sinusta selkäni takana

Sun rakkaus inhottaa mua

Koska se on erilainen kuin mun

Mutta mä tässä olen sekaisin, mä, minä, kaikki mussa on sekaisin, mun rakkaus on sekaisin, kaikki rakkaus ällöttää mua, kaikki siinä ällöttää mua mutta mä teen kaikkea sitä, mä suostun kaikkeen ja mä meen mukaan kaikkeen, mä inhoan kaikkea mutta mä olen varmasti rikkonut jo kaikkia rakkauden sääntöjä ja lakeja ja tullut huonoksi ihmiseksi. Mä ajaudun, mä ajaudun, mä olen vene, mä putoan, vesiputouksesta merenpohjaan, mä sammun, mä hukun, mä vajoan ja peityn hiekkaan, mä olen pelkkää kuolemaa, kuolemaa, mussa on vaan kuolemaa, mä oon keränny itseeni kaikkia värejä ja nyt ne sekoittuu mustaksi, mä olen sellainen ihminen joka värjääntyy helposti, sä kosketat mua ja mä oon jo sun, mutta nyt ne kosketukset ja värit tuhoaa mut, nyt mä olen liikaa, kaikki mussa on liikaa, mä uppoan ja katoan eikä mulle ole enää olemassa taivasta.