sä oot pettäjä sä oot pettäjä sä käännät takin ja veistä mun sydämessä sulle ei oo olemassa muuta kuin kamerat ja lasit ja peilit ja ikkunat sä oot lumetta sä oot poissa sä oot jossain muualla sä oot tasku-universumissa enkä mä jaksa

mä en halua nähdä sua mä en jaksa se on niin raskasta, musta tuntuu että sä haluut musta ulos kaikki tunteet ja aineet ja veret ja suolet, sä vedät ne ulos ja yllätyt kun ne ei olekaan muovia, kun ne ei olekaan tekaistuja, kun mun sanatkin on aitoja eikä käsikirjoituksia

sä johdat tätä kässäriä ja mä putoan kyydistä, mä en ole tätä genreä, mä en halua olla neljäs puu, mä en halua olla sun ovimatto, palvelija, narri, mä en halua olla sulle mitään, en yhtään mitään

mä sanon hyväntahtoisuudessani etten jaksa, etten jaksa, että anna mulle aikaa, MUT SÄ HEITTÄYDYT, SÄ TIPUT JA RIPUSTAUDUT, sä päästät irti tasapainosta että joku ottaisi sut kiinni, että sulle olisi taas joku johon takertua, sivurooli