Miten mä voin sanoo tän

Miten mä voin sanoo tän

Mä en halua että kukaan menee rikki mun sanoista

Siksi mä puhun pelkkiä valheita, kellon ympäri

Mä puhun niin paljon valheita, etten tiedä itsekään enää

Että mitä oikein tunnen

Mä valehtelen tarkoittaakseni vain hyvää

Mutta mä tunnen myös syyllisyyttä siitä

Minunkaltaiset ihmiset tuntevat varmasti aina syyllisyyttä

Mitä tahansa tekisivätkään

 

Mut miten mä voin sanoo tän

Miten mä voin sanoo tän

Mä oon taas saman ongelman edessä

Ehkä kolmatta, neljättä kertaa

Mut tarviiko mun sanoa sitä

Etten osaa rakastaa sinua?

 

Mut tää tunne on aito, tää tuska on aito

Mä en osaa rakastaa sua, mut mä pelkään jääväni yksin

Rakkauden lailla, mä tarviin sua

Eikai sen tarvitse olla rakkautta kunhan tunnen edes näin?

Vai tarvitsetko sinä juuri sen termin itsellesi?

Haluatko olla rakastettu?

Siihen en pysty.