ei siit makseta palkkaa sä vaa tuhlaat sun elämän mikset vaa jättäydy pois koulusta et sä ees tee tääl mitään et sä hyödy tost mitään 

Se huutaa ja huutaa ja huutaa

Mä tiedän että se rakastaa mua mutta huutaa silti

Se huutaa ja pistää mut tärisemään

Se haukkuu ja syyllistää mua

Mutta mä tiedän että se on vaan stressaantunut ja purkaa sitä muhun

Se on huolissaan eikä tarkota pahaa

Se vähättelee ja nimittelee ja painaa mut kasaan

Koska se ei tiedä muuta tapaa ilmaista tunteitaan

Se ei tiedä muita tapoja välittää tunteitaan


Kun mä ajattelen sitä niin, musta tulee surullinen

Se haukkuu mua ja kiusaa kun mä meen lohduttamaan sitä

Se suuttuu siitä että mä halaan sitä ja se puree mua

Joka kerta

Joka ainoa kerta

Se menee aina näin

Se ei usko mua, se ei luota muhun, se ei voi uskoa että sitä rakastetaan

Se on sellainen ihminen joka on kasvanut puolustautumaan

Ottaakseen iskuja vastaan

Mitä tahansa mä sanon, se huutaa sen takaisin

Kun mä ajattelen sitä niin mä tuun surulliseksi

Mitä enemmän se huutaa, sitä surullisempi mä olen

Kun mä lohdutan sitä, ottaa musta kynsin hampain kiinni

Se tekee mulle pahaa, se testaa kuinka paljon mä rakastan sitä

Se testaa ja katsoo alanko mä itkemään, sulkeudunko mä vessaan, heittäydynkö mä

Se tekee mulle pahaa niin kauan kunnes se pystyy luottamaan

Mut jos mä pystyn voittamaan sen luottamuksen tällaisella tavalla

Näin yksinkertaisella ja helpolla tavalla

Niin totta kai mä teen sen