Minulla on kylmä

Ja juuri tällä hetkellä minä kuolen

Syytellen sinua

Syytellen itseäni

Syytellen sinua siitä ettet pelastanut minua itseltäni

Ja sinäkin syyttelet itseäni

Katuen asiaa jälkeenpäin

Ja minä itken itseni kuoliaaksi

Pimeässä kylmässä yksin

Koska sinä et pelastanut minua

Ja voi kuinka minä jouduin pidättelemään kyyneleitäni

Repien verta käsistäni selkäni takana

Joutuessani seuraamaan vierestä kuinka sinä menet pois

Ja voi kuinka minä itkin

Ja vajosin maahan ostarin nurkalle

Pimeässä, kylmässä illassa

Kun minä jäin taas yksin

Ja voi kuinka minun pimeyteni taas huusi

Sanoi ettei kukaan rakasta tällaista roskaa

Ja voi kuinka minä itkin

Monta tuntia kylmässä

Ja itken edelleenkin

Paikassa jossa sain yhteyden sinuun

Ja sinä pyysit anteeksi

Ja minä itken vieläkin