Siinä vaiheessa kun ihmiset saavat tietää seksistä,

heistä tulee eläimiä.

Minua oksettaa.

Vielä enemmän minua pelottaa.

Pelkään niitä silmiä joilla he katsovat minua.

Ne kiertävät pitkin kehoani pysähdellen, laskelmoiden.

Pelkään niitä käsiä joilla he varomattomasti koskettavat minua.

Ja koskettavatkin.

Pelkään sitä miten huolettomasti he tulevat juttelemaan.

Pelkään sitä kun he seuraavat minua, oli se sitten päivä tai yö.

Mutta pimeällä minua pelottaa vielä enemmän.

Pelkään sitä ääntä, sitä mielistelevän ahnetta ääntä,

kun he yrittävät vetää minut luokseen.

Pelkään vielä enemmän jos heitä on kokonainen porukka.

Pelkään vielä enemmän jos heillä on auto.

Koska he vain voivat, he pystyvät, maailma on heidän puolellaan.

Jos he tekevät minulle jotain, kaikki syyttävät minua.

Ei heitä, minua, ei heitä, vaan minua.

En pidä tästä maailmasta ollenkaan. Se on oksettava.