Mä nukun ja nukun ja nukun silloinkin kun olen hereillä

Mä leijun paikasta toiseen, kuvasta toiseen, uudestaan ja uudestaan

Mä kuulen kuinka sä huudat, huudat ja huudat, itket kaikkea pahaa ja vääryyttä sua kohtaan

Mä itken paikasta toiseen, huoneesta toiseen, ajatuksesta ajatukseen

Mä käyn läpi kaikki ikävät vaihtoehdot silloin kun sä ärsyynnyt muhun

Mä käyn läpi taivaan ja helvetin silloin kun sä haluat nukkua

Mä vaikka murskaan itteni koska haluun sulle hyvää

Mä sanon toista ja meidän kommunikaatio menee ristiin

Me kaks ollaan varmaan kaikkein väärinymmärretyimmät koko maailmassa

Sä kärsit mun hyväntahtoisuudesta ja mä kärsin sun huolehtivaisuudesta

Sä itket siellä peitossa kun mä teen itestäni marttyyrin

Atlaksen

Ja otan kaikki maailman taakat niskoilleni

Mä kehun itseäni ja sä säälit iteäsi

Mutta mä en ole tehnyt yhtään mitään ja sä näet vain itsesi

Mä teen väärin ja uudestaan väärin ja mä otan kaiken niskoilleni polttamalla itseni

Mulle ei ole olemassa enää päiviä ja öitä

Mä leijun kaiken läpi, harmaana mössönä, likaisena kyyneleistä

Ja väitän etten anna anteeksi

Anna mulle anteeksi