Mä vihaan itseäni niin

Mun oikea aivopuolisko vihaa vasenta niin

Mun vasen sydänkammio vihaa oikeaa niin

Mun toinen silmä näkee yötä ja toinen päivää

Kaikki mussa vihaa toisiaan, kaikki mussa vihaa itseään

Mä sanon kiitos; mä vihaan itseäni

Mä pysyn hiljaa; mä vihaan itseäni

Mä sanon rakastavani; mä vihaan itseäni

Mä sanon vihaavani; mä vihaan itseäni

Samalla tavalla osa mussa rakastaa aina toistan, itseään ja kaikkea

Mutta mulla ei ole tilaa sille, vihanhuudot ovat kovempia kuin rakkaus

Jokaisessa ihmisessä on aina enemmän tilaa surulle kuin ilolle

Se on aina mennyt niin enkä mä pelastu siltä

Mä en säästy siltä

Mä tiedän että me kaikki ollaan arkoja kylmälle ja pelätään pimeää mutta mä olen liikaa

Mä olen ihan liikaa

Mä näen vain kuolemaa eikä mulle ole loppua

Sä varmaan ajattelet, että mä nautin elämästä, ja että minulla olisi jotain

Mutta mulla ei ole yhtään mitään

Mä odotan että sä pelastat mut mutta sä et tee sitä, koska luulet että joku muu tekee

Säkin kävelet ohi, kaikki kävelee ohi, kukaan ei auta, ei auta, mikään ei auta

Mä jään mun kammioon, mun ruumishuoneelle, mun hautausmaalle

Mä vihaan itseäni